keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Geelikynnet


Heeii!
Alotin tekeen geelikynsiä 2013 joulukuussa. Olin kiinnostunut kynsien tekemisestä ja päätin tilata geeliuunit sun muut tarvittavat aineet netistä, mutta en tiennyt mistä. Soitin vielä samana iltana siskolle ja kysyin, että mistä saa tilattua hyvät ja laadukkaat kynsitavarat. Vastaukseksi sain "Osta multa!". Päätin siis ostaa isosiskoni kynsivärkit ja sain ne vielä samalla viikolla postista. 
     Oon tosi tyytyväinen niihin kynsiin mitä oon tehny itselleni ja muille. En ole ehkä paras tekeen kynsiä, mutta yritän oppia. Oon tehny tähän mennessä noin 10-12 kynnet 2 kuukauden aikana, joten vielä on oppimista. Yleensä kynnet, joita oon tehny kestää noin pari viikkoa. Alussa sain kynnet pysymään vai alle viikon. Aineet mitä käytän eivät ole ehkä kaikista parhaimmat, mutta päivitän tavaroita pikku hiljaa. Alapuolella muutama kuva! 
     Voin tehä postauksen myös noista välineistä, joita käytän. Sain tänään ebays lisää ihanuuksia, kun nyt ne loputkin tulis. Ainii ja mun tän viikon koeviikko oli siinä, eli vihdoinkin aikaa rentoutua pari päivää! See you soon!!








2 kommenttia:

  1. Ihania kynsiä! Itekki teen kynsiä :)

    http://tiia-liina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiinnostava blogi sulla, rupeen seuraileen :)

      Poista